OT:Re: Zvětšení kapacity HDD (Vista speech)

Petr Simek psimek@jcu.cz
Neděle Březen 25 10:16:55 CEST 2007

On Sun, 25 Mar 2007, Tomáš Vymětal wrote:

> Lidi jsou různý :D Ale teď se vyrojily videa s testy rozeznávání hlasu
> ve Vistách.
>
> (Před sledováním doporučuji vyprázdnit se, nejíst, nepít a z dosahu
> odstranit všechny ostré předměty (mluvím ze zkušenosti :D))
>
> http://www.youtube.com/watch?v=KyLqUf4cdwc

Mne to prijde dost dobry - jak tam rekne tu vetu delete ..... a ten
pocitac to najde a smaze, tak to mi prijde docela slusny. Nebo jak
nadava a ten pocitac to tam pise. Na diktovani normalniho textu to
muze byt docela slusne. Ja co napisu tak si po sobe stejne musim
precist a opravit, takze kdybych to mohl nadiktovat a pak jen opravit
drobnosti usetri mi to cas...