H_most

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Březen 24 21:45:30 CET 2007

 24.3.2007, 21:40:48

No konkretni schema celeho zapojeni prirozene nemam, ale vas puvodni
dotaz smeroval, pukud jsem dobre pochopil ke vhodne diode. A tady vam
poradit mohu celkem snadno: libovolna schottky pro 5A (bude
pravdepodobne znacne predimenzovana, ale tim lepe) a Ur 40-50V, napr
SB540, SB550.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz