Algotimizace prostrihu

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Sobota Březen 24 14:48:55 CET 2007

Ano mate pravdu, ze se muze vyskytnout tato situace, ale porad mi to prijde
vyresit selskym rozumem za pouziti jednoduche matematiky nez iterovat
nekolik genereaci ci pertrubaci algoritmu umele inteligence. Samozrejme jsme
porad ve vyhledani stejnych obdelniku v jednom velkem obdelniku.

Jirka

----- Original Message -----
From: "Slavomir Skopalik" <skopalik@elektlabs.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 24, 2007 2:28 PM
Subject: RE: Algotimizace prostrihu

Tohle neni pravda, muze se vyslytnout situace, kdy bude vyhodne
dat dva obdelniky na sirku a treti na vysku (naprilad).

Zde napriklad resi mnohem jednodussi ulohu (deleni tyci):
http://www.programujte.com/tisk_clanku.php?cisloclanku=2005072601-Geneticke-algo
ritmy-a-jejich-aplikace-v-praxi
Pomoci genetickych algorytmu.

Nejvetsi problem zadane ulohy je ten, ze neni znamo, zda nalezene reseni je
nejoptimalnejsi,
ktere existuje.
Co je jeste dobre vedet, jake budou priblizne vysledky a jake bude zadani,
protoze pak se reseni hleda
jednoduseji.
Napriklad bych nechtel hledat obecnym postupem reseni pro velmi tenke
prozky,
ktere by byly dluhe
temer jako kratka strana pouziteho papiru (ale kratsi o cca 15%).

Slavek