OT - Spojení s vlaky

Sobota Březen 24 10:20:21 CET 2007

Hezké ránko,

    to je celkem jasné proč ČSD nepoužívají matry. ČSD s.p. zanikly v
roce 1992 :-D

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186