OT - Spojení s vlaky

Pátek Březen 23 21:23:48 CET 2007

Hezký večer,

    jak to bylo s korupcí to nevím, ale je pravda že ty přístroje
vypadají úplně jinak než běžné telefony. Jsou o dost větší, o dost těžší
a vypadají že by mohly něco vydržet. Pogumované pouzdro, bytelná
klávesnice (možná by šla obsloužit i v rukavicích) a podobně. Ten
přístroj vypadá slibně, potíž je s pokrytím signálem, to je asi ten
hlavní důvod proč je nikdo nechce mít u sebe. Tahejte mašinu za 40 000
se kterou se nedovoláte skoro nikam ?

    Už jsem to i psala, ale zopakuju to, pokud budete střílet, nebo
dávat třaskavky na koleje, tak tím vlak nezastavíte. Leda tak střelbou
po stanovišti strojvedoucího. Dneska je tato návěst dávno zrušená.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186