Sroubky s pruzinkama

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Březen 23 17:49:19 CET 2007

 23.3.2007, 17:44:34
Dobry den
Kolem Recomu jsem prochazel minuly tyden, vyklizeni bylo v posledni
fazi, na vratech byl i udaj od kdy zacinaji fungovat na Hybesove, ke
sve skode neuchoval jsem jej v pameti. Pouze si vybavuji ze to bylo
koncem brezna, takze pristi tyden asi fungovat budou.
Kde je v Brne nejaky PC-bazar ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz