Re: OT - Spojení s vlaky

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Březen 23 12:15:40 CET 2007

Ale jisteze ano. Jednak je na vetsine tahu stuhova sit, kde je trvale
spojeni s obema nejblizsimi stanicemi, jednak je na hlavnich tazich funkcni
ono GSM v modifikaci GSM-R (R jako Rail). Spojeni s jedoucim vlakem je tedy
mozne, devatenacte stoleti uz prece jen davno minulo i Ceske drahy :)

U tech Kralup ci kde to bylo s tou Audinou to vypada na naprosto zasadni
chybu v komunikaci mezi policii a nejblizsim prednostou. Bylo to v miste,
kde se rozbihaji dve trate a jako na potvoru (to misto neznam osobne, jen z
doslechu) si laik celkem snadno muze oba smery zamenit, takze prednosta
provoz stopnul, ale na te nespravne trati, zjevne si nerozumeli s policii.
Predpokladam, ze nekdo, kdo ma k CD bliz, napise neco konkretnejsiho, ja mam
jen kuse informace z AZD :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Krafcik" <hw@pjk.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 23, 2007 12:00 PM
Subject: OT - Spojení s vlaky

Dobrý den,

omlouvám se, že začínám páteční OT v poledne, ale zajímá mě, jestli
existuje nějaké spojení se strojvůdcem v jedoucím vlaku. Kdysi dávno se
plánovala "GSM" síť pro ČD, ale vyskytl se klasický problém s výběrovým
řízením a od té doby nic. Napadlo mě to při pročítání starých zpráv, kdy
nějací joudové odstavili Audi na koleje a i když u toho byli policajti
včas, nepovedlo se vlak zastavit.

Pavel Krafčík