CLIP za roztrojkou

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Čtvrtek Březen 22 21:25:07 CET 2007

Dobry vecer,

diky vsem za odpovedi. Skutecne jsou tam pro kazdou vystupni linku diodove
mustky v serii se vstupni a vystupni linkou, ty zrejme prenos CLIP
zablokuji. Usmernene napeti pak zrejme slouzi k ovladani tyristoru, ktere
blokuji neaktivni linky.
Nahradil jsem prepinac obycejnou rozdvojkou pro paralelku, CLIP funguje, ale
presto by se mi libilo, kdyby linky mohly byt navzajem nezavisle. Bohuzel
nemuzu pouzit jako druhy telefon rucku k tomu Panasonicu, protoze je (ten
druhy telefon) zabudovany do postele (loznicovy telefon :-), a moje zena by
se na mne zle tvarila. Pokousel jsem se neco najit, ale krome 2N, kde je u
rozdvojek a roztrojek explicitne uvedeno, ze blokuji CLIP, jsem nenasel nic
rozumneho (s trochu podrobnejsim popisem).
Nevite prosim nekdo o necem pouzitelnem ?

Zdravim

Jiri Foldyna