Step UP pomoci MCU

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Březen 22 23:09:35 CET 2007

Ospravedlnujem sa, preklepol som sa.

> predavana

Nechcem Ti brat iluzie, ale ja som si myslel, ze jednocipak spolahlivo urobi
tak 20kHz. On totiz musi merat, pocitat, porovnavat a nakoniec generovat tu PWM.

> kapacitu?

Co je toto, to neviem zase ja. Ale vo vseobecnosti sa kazdy system da
popisat rovnicou, ktora opisuje jeho spravanie sa v roznych podmienkach. Je
uplne jedno, ci sa jedna o system mechanicky alebo elektricky. Analogii sa
najde urcite aj viac. Rovnica, ktora popisuje system dalej hovori o tom, za
akych podmienok sa da previest do diskretneho tvaru, z ktoreho potom plynie
napr. to, ako musi byt naprogramovany jednocipak. To je uz ale potom
dosledok prakticky, bez ktoreho budete sice programovat, ale sanca, ze
dosiahnete zelany vysledok je minimalna.

A.

Hľadáš zájazdy, letenky alebo informácie o krajinách celého sveta?
http://dromedar.zoznam.sk/