Step down a SMD

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Březen 21 20:10:55 CET 2007

Ahoj,

> A co keramicke kondenzatory 10u/6.3V, velikost 0805, vyska kolem 1mm.
> Kdyby se hodily, mam nejake skladem - skoro plnou civku.

nuz klasicky pristup obchodnika, predat vsetko co mozeme. Vsetko by bolo v
poriadku, keby nahodou tie kondiky v tom zapojeni neboli pricinou, ze menic
nebude fungovat... Ono na "ciernej magii" okolo kondenzatorov stoji velmi
vela praktickych veci. Myslim si, ze prvy krok je najst si datasheet tych,
ktore maju v GM a pozriet si aspon zakladne udaje.

A.

Najlepšie mapy na slovenskom internete!
http://mapy.zoznam.sk