vouchery na AMPER2007 - pokracovani

Hezký den,

    když tak nabízíte ty vouchery, nezbyl Vám ještě jeden? Letos bych se
na Ampéra ráda podívala a toto by bylo příjemné zpestření :-)

    Pokud už nejsou, tak se prosím nezlobte. Píšu až dneska proto, že u
nás nějaký magor dal auto přes koleje a vykolejil vlak. Následkem čehož
jsem musela přijet domů až před půlnocí. V tom vlaku jsem naštěstí nebyla.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186