Display z GME - cim napajet EL podsvetleni

Hezké odpoledne,

    v GMku mají (tedy mívali) přímo hotový měnič pro tyto fólie. Černá
kostička s třemi vývody - plus, mínus a VN pro připojení displeje.
Funguje to hezky a stálo to tenkrát kolem necelé stokoruny. Zkuste se
podívat, snad je ještě mají. Typ si už nepamatuji.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186