OT: Re: senzor pohybu, polohy

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Březen 21 10:25:13 CET 2007

Kdesi kdysi dávno jsem čet, že člověku je nejlépe spát s hlavou otočenou na
sever.

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>

Mate chut s tym experimentovat?

> ale ten fungl novej (rv. 2006) je pokazde kolem jedny rano otocenej -

Ak mate postielku na kolieskach, mozete ho skusit otocit...

> navic kdyz ho manzelka prenese k nam do postele kde spime hlavama na
> vychod tak behem hodiny je mezi nama otocenej nastorc zase s hlavou na
> sever (vim to moc dobre protoze me kope nohama do zad). :-(

Mno ked sa nad tym zamyslim, aj ten nas rv. 2004 sa v tejto situacii
toci hlavou na sever... Len ci to nebude skor tym, ze tak je
najjednoduchsie hlavou pritisnuty k maminej hlave... :-) To kopanie je
akysi byprodukt :-( a orientacia svetovych stran skor nahodna... :-?

Skusim to doma nadhodit, len neviem ci najdem porozumenie na experimenty
tohoto druhu...