variacia na temu hodiny :-)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Březen 21 09:24:58 CET 2007

Balu,

blahopreju k vyborne uhozenymu napadu, spolu s vetsinou kolegu zde se
nam to moc libilo. Vcera odpoledne jsem se vypravil do skladu
vyrazenych pristroju a nasel tam 3 DHR8 Metra Blansko v pomerne
peknem bakelitu se sklem a dnes rano jsem to pripojil k svemu ARMu z
robota a uz mi tu take vesele tika vterinovka :).

Jeste bych chtel udelat prepinani plynule/skokove a pak uz jen
postscriptova stupnice a la http://duch.cz/mp/uhlomer.ps a peknou
skrinku. Premyslim, zda ponechat desticku SPEJBL-ARM i s pripojenim
na CAN, coz by bylo na nasi katedre stylove, nebo zda resit NTP pres
seriak :).

Dik za skvely napad na pohrani,
Marek P.