senzor pohybu, polohy

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Březen 21 06:45:54 CET 2007

No ono to neni zase az tak jednoduche. Myslim si, ze mam dobrou postel
(2x2m), ale nekdy se v noci probudim a jdu si "pohovet" na sedacku do
obyvaku. Vezmu si tam polstar a deku a dospim se do "ruzova". Pritom u te
sedacky sjizdeji matrace a zda se velmi nepohodlna. Mozna je to treba i
mistem, nevim.
Moje maminka prodelala zavaznou a experimentalni operaci patere. Jednalo se
o rekonstrukci dvou obratlu. Takze jsme dali na odborniky, jak na doporuceni
doktoru, tak specializovaneho obchodu a penize v tom nehrali zadnou roli.
Jindra Polivka

Ano je to tak, senzory slouzi pri vyberu matrace.
To uz jsou dneska lidi tak zdegenerovani ze ani nepoznaji na cem se
jim dobre lezi ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz