Step down a SMD

Petr King petr.king@atlas.cz
Úterý Březen 20 23:59:34 CET 2007

Perfektni, diky moc za rady, prilis se v teto oblasti neorientuji, zatim
jsme pouzivali jen klasicke kondenzatory, predstavu o smd kapacitach mam
jen omezenou na katalog GM electronic... netusil jsem, jak vysoke
kapacity se daji v smd pouzdrech poridit.
Potrebuji cca 330uF/6,3-10V a asi 47uF/25V takze nejspis pouziji smd
tantaly, ktere se daji bezne koupit i v gme, pokud tedy parametry vyhovuji.
Pokud by mel nekdo chut a cas, docela by mne zajimalo, proc u spinanych
zdroju nelze pouzivat klasicke elyty a vsude se pise o Low ESR...

Diky za rady
Petr