Step down a SMD

Petr King petr.king@atlas.cz
Úterý Březen 20 20:57:32 CET 2007

Dobry den,
resim tady problemek, potrebuji maly stepdown menic s MC34063 ale
kompletne v SMD, musi byt opravdu "tenky".
Proto bych potreboval pouzit smd soucastky... mc34063 a tlumivka nejsou
problem, ale co s kondenzatory...
Pouzivaji se low esr elyty, bude velky problem pouzit klasicke SMD
tantaly ? ma toto rapidni vliv na parametry nebo zivotnost?
Osobne jsem v nekolika menicich s mc34063 pouzil klasicke elyty z GM,
zadne low esr a funguji dodnes, nijak se nezahrivaji...

Jeste trocha udaju - max. proud bude vetsinou 50mA spickove v radech par
minut denne spicky 200-400mA, to je strop.

Zkuste mi prosim nekdo poradit, jestli to bude fungovat a jak dlouho :)

Petr S.