ENC28J60 a MAC adresa

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Březen 20 17:19:49 CET 2007

Nesazim, ale pokud stále plati, ze se ve sportce taha 6 cisel z 49 tak
pravděpodobnost vyhry ve sportce je
1: 13.983.816
Pokud je MAC 48bitove cislo tak je zde 281.474.976.710.656 moznosti, switch
ma typicky max 48 portu, myslim, ze to je vyhra ve sportce je proti tomu
tutovka :-))))

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Rollfree
Sent: Tuesday, March 20, 2007 4:37 PM
To: HW-news
Subject: Re: ENC28J60 a MAC adresa

Hned uvodem podotykam, ze nezpochybnuji povinnost neco
koupit, jsou-li tak stanovena pravidla.

Ale ciste technicky : pokud bude pocet vyrobenych kusu nevelky
(rekneme desitky nebo stovky kusu), tak pravdepodobnost
pripadne kolize pri nahodne generovanych MAC bude asi
mensi, nez pravdepodobnost, ve vezmete 1. ve Sportce.

MAC se siri jen po LAN, tj. za prvnim routerem uz je lhostejna.
Samozrejme s vyjimkou pripadnych specificky pouziti, kdy
by napr. nekdo MAC posilal v datove casti paketu pro nejake
"overeni" a podobne.

rollfree