ENC28J60 a MAC adresa

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Březen 20 16:36:34 CET 2007

Hned uvodem podotykam, ze nezpochybnuji povinnost neco
koupit, jsou-li tak stanovena pravidla.

Ale ciste technicky : pokud bude pocet vyrobenych kusu nevelky
(rekneme desitky nebo stovky kusu), tak pravdepodobnost
pripadne kolize pri nahodne generovanych MAC bude asi
mensi, nez pravdepodobnost, ve vezmete 1. ve Sportce.

MAC se siri jen po LAN, tj. za prvnim routerem uz je lhostejna.
Samozrejme s vyjimkou pripadnych specificky pouziti, kdy
by napr. nekdo MAC posilal v datove casti paketu pro nejake
"overeni" a podobne.

rollfree