ENC28J60 a MAC adresa

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Úterý Březen 20 15:28:50 CET 2007

MAC adresa se do obvodu zadava rucne z nadrizeneho procesoru a je na Vas,
jakou mu zadate.

ZN

----- Original Message -----
From: "Jozo" <svk421@zoznam.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 20, 2007 3:21 PM
Subject: ENC28J60 a MAC adresa

Zdravim,
ospravedlnujem sa za mozno hlupu otazku, ale som v tejto oblasti uplny
zaciatocnik. Ako je to s pridelovanim MAC adresy pri pouziti tohto cipu?
Nejako sa mi nedari vyhrabat, ci sa da vycitat priamo z cipu (unikatna
od vyrobcu), alebo si ju musim "vymysliet" sam. Logika by hovorila za
prvu moznost, ale zrejme dnes sa vacsinou drzia v externych eepromkach.
Vdaka za radu skusenych.

j.