Sledovaci zarizeni - VF

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Březen 20 10:37:30 CET 2007

Tak to proste byva viz samo vysavac, viz meteosondy, atd... Proste to nekoho
zajima, ale dotahnout to do konce a aby to vydelavalo, tak to by chtel
kdekdo, ale dotahnout to do konce a jeste na tom vydelat, pokud se to nekomu
podari, pak smekam.

Jindra Polivka

Tak to se blizite spise k projektu
http://www.members.shaw.ca/sonde/

Nam by se to samozrejme taky libilo, ale jaksi nejsou lidi, proto
jsme sli tou cestou od nejednodussich experimentu, holt jsme nechteli
zkoncit tak, jako jedno balonarsky forum v cechach, ktere 2 roky
tlachalo a pak nic neletelo, hi.
Uz jenom ty nase experimenty vzdycky potrebujou tak 6 lidi minimalne
na cely den...
         Tommy OK2PNQ