Sledovaci zarizeni - VF

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Úterý Březen 20 09:51:06 CET 2007

Tak podobne to mamme vymysleno u naseho spionazniho era, ktere s kamarádem
modelarem davame pomalu do kupy. Je to i kapku slozitejsi, protoze letadlo
ma byt schopno letu bez prime visualni kontorly toho kdo ho ovlada a pokud
dojde k ztrate spojeni s ridicím stanovistem ma byt automatika schopna
nabrat kurz k mistu startu.
Dolet bude omezen jen mnozstvim paliva, ktere  ero uveze, respektive vykonem
motoru,který mame, cca 3kW. Mimo paliva musí uvest, kameru s lepsi optikou,
ridici pocitac, komunikacni modu, GPS, GSM.

Kamarad je silenec a puvodne chmel pro lepsi komunikaci s erem pouzit 4m
nafukovaci "vzducholod", která by byla zavesena ve vysi 1km nad terenem a
slouzila jako komunikacni vysilac, to jsem zamitl, ale on porad prudi,když
jiz ten balon i heliem ma v garazi ... :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Urbanec
Sent: Tuesday, March 20, 2007 9:13 AM
To: HW-news
Subject: Re: Sledovaci zarizeni - VF

Na takove vyhledavani bych vyzkousel napriklad moduly pro ISM 433
MHz, staci do nej pripojit data z modulu GPSky a je hotovo, vysilac
pak ovladat treba detekci signalu pro serva z prijimace... pokud to
spadne a GPSka nema signal, tak vetsinou vysila posledni ziskanou
plohu... samozrejme, dokud je ero ve vzduchu, je treba prijimat
polohu, az spadne, je treba vyzazit na posledni prijatou, a tam se
pokusit o dohledani podle vysilanych akt. dat...
Prakticke vysledky muzete zkounout treba tady
http://www.chimp.mysteria.cz/balon.php
Pouzivali jsme jak primou modulaci GPSkou, tak jednocip a morse, to
ma vyhodu samozrejme ve vetsim dosahu a moznosti dekodovat uchem,
selze li vse ostatni...
                Tommy OK2PNQ