Sledovaci zarizeni - VF

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Březen 19 22:07:52 CET 2007

GT5 napsal(a):

>Uvazoval jsem o pouziti modulu 433 nebo 868MHz. V polnich podminkach
>signal je dobry, avsak kdyz letate pobliz zastavby nebo vesnice tak tam
>je to problem.

Presne, zkuste tyhle "ISM" pasma chvili hlidat scanerem... krom toho, ze
tam kazdou chvili nekdo otevre garaz a auto, tam funguje nespocet
bezdratovych teplomeru, meteostanic, zvonku a jine haveti.
Navic s ERP ktere se smi legalne pouzivat je dosah  maly....ve meste
vzhledem k vyuziti temer nepouzitelny...
Ke vsemu, kdyz to ero spadne je vetsinou na zemi a VKV(UKV) vysilani z
nizke vysky ( nulove )  je  malo ucinne.
( ale ty era vetsinou padaj mimo mesta ne?? )