Inkoust do registračního přístroje (snad ne OT)

Pondělí Březen 19 15:52:41 CET 2007

Hezké odpoledne,

    tady je nádržka na inkoust, od ní vede hadička nahoru na raménko
měřícího ústrojí a na jeho konci je pisátko jenž vypadá jako redispero.
Papír je na pohled normální. Psala jsem prodejci od kterého tu mašinku
mám, snad se ozve, ale pro jistotu jsem se ptala i tu.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186