SKYPE - prosim o pomoc

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Březen 19 13:54:11 CET 2007

I tohle, co popisujete je IMHO priznak nejakeho firewallovani. Ven se zvoneni
dostane, ale kdyz se na ten komp chce neco dobit ze vnejsku, brani se to.

Bohuzel Skype komunikuje uzavrenym protokolem jehoz hlavnim cilem je
penetrovat vsema moznyma firewallama jak je to jen mozne, takze univerzalni
rada typu otevrit port XYZ a bude to fungovat zde neexistuje.

Jakub Serych