Fotodioda Hamamatsu v exterieru

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Březen 19 13:37:55 CET 2007

Myslim, ze podobny kryt se pouziva i na flashmetrech a luxmetrech a
jelikoz jsem stavel jeden podle zdejsiho ucastnika tak vim, ze s tim
delal experimenty. Vim, ze delal ten sfericky deklik z kelimku od
jogurtu, ale nakonec myslim pouzil jeden kus formicky na led - jeden tu
i mam protoze mi ho posilal - je to formicka kde jsou pro led otvory ve
tvaru pulkoule.

RadekCX