Sledovaci zarizeni - VF

GT5 gt5@seznam.cz
Pondělí Březen 19 09:28:59 CET 2007

Nechtel jsem aby z meho mailu vznikla debata zda je dobre a moralni
vysilat tam ci tam.
Ani z meho mailu nemelo vyplynout ze ucelem je rusit CB nebo HAM. To
znamena ze NECHCI aby to vysilalo (rusilo) na LW, 3,5m, FM-VKV , TV
pasmo, CB 27mhz , 144MHz , 443MHz, 868Mhz .... . Pokud vim tak specielne
pro R/C modely je povolene pasmo neco kolem 27-40MHz a tam je aktivita
temer minimalni, paklize v okoli zrovna neni modelarska soutez.

Znovu upresnim na co jsem se ptal - chci reseni vysilac/prijimac na bazi
elektromagnetickych vln. Zadne opticke,akusticke a jine udelatko.
Resim otazku spravneho vyberu anteny, obvodu prijimace a obvodu vysilace.
Dale nechci rozvijet debatu o radio pasmech, jsem si vedom vsech dusledku.
Jsem si vedom take toho ze na internetu jsou tisice bastlu a jinych
radoby vysilacu, ktere kdyz si nekdo postavi tak to dela daleko vetsi
bordel.
A to ze se snazim uniknout z pasem kde nekdo vysila, je ma dobra vule
abych nekomu nekazil radost. Taky jsem se na tohle reseni mohl vykaslat,
mohl jsem vykuchat vysilacku 27MHz nebo 144MHz, nastavit na ni napevno
jeden kanal a vysilat tam pipani.

Zvukovou navigaci uz modely maji, ale kdyz litate nekde za vesnici, nebo
kdyz se na poli prohani traktor tak je to hloupe.

LP.