Sledovaci zarizeni - VF

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Březen 19 07:35:21 CET 2007

> Pisete zajimavou vetu: "rad bych mu to postavil na amaterske frekvence, aby
> to nerusilo jinde na pasmech".
> Z toho vyplyva, ze CBs a HAMs jsou nejvetsi povl a muzou se rusit co se do
> nich vejde....
> pyrin

Nadto amatéři (jsem taky jedním z nich) jsou na rušení na svém pásmu docela
vysazení a jejich zařízení jsou velmi citlivá, k tomu jsou organizovaní a bude
pro ně jen povyražením si "zalovit" vaše letadélko a být tam dříve než vy :-).

Bylo by dobré použít pro to pásmo k tomu určené. Nejspíše nějaké z ISM pásem...
Tam ale je dost omezený výkon, nevím, zda by to pak jelo na požadovanou
vzdálenost.