Jak vyzkouset rozhrani pocitace?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Neděle Březen 18 21:21:39 CET 2007

Nasiel som si, ze A7V8X ma KT400. Vase skusenosti sa nevylucuju s
mojimi. Ako som pisal, VIA na motherboardoch mala problemy pred KT333.
Tato a vyssie su uz OK.

Na USB PCI kartach VIA problemy mala v dobe, ked som to riesil (to som
mal motherboard QDi BrillianX 8V s VIA Apollo Pro - pre SLOT1 a
priatelka nejaky Soltek s KT266A). Na nete sa kompatibility test
radicov dal vtedy najst. Potom to posudit neviem, ale nedovera ostala.

miro

PS: zakladnu dosku mam stale ABIT KD7 s KT400 a je OK, takze som znacku
VIA nezatratil :-)

--- Pavel Troller <patrol@sinus.cz> wrote:
> To je opravdu zvlastni. Na stroji, jehoz konfiguraci jsem zde
> prezentoval
> jako ukazku zobrazeni USB radicu pod Linuxem a ktery tedy je
> vystrojen jak
> 1.1, tak 2.0 radicem od VIA, dlouhodobe pouzivam ten 2.0 port k
> pripojeni
> mp3 prehravace, TV karty, dvou fotaku a USB/IDE adapteru. Rychlost
> vzdy plna,
> chyba ani jednou, pouze ZCELA VYJIMECNE nerozpozna dane zarizeni,
> takze
> vyndam, zandam a uz ho pozna a jede. Jiny os nez Linux ten MB
> [...]

Sucker-punch spam with award-winning protection.
Try the free Yahoo! Mail Beta.
http://advision.webevents.yahoo.com/mailbeta/features_spam.html