kde a jaky typ Ferrite bead koupit pro FT232R

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Neděle Březen 18 21:02:37 CET 2007

To je samozrejme. Pouzil som to narycho v nudzi - co bolo po ruke.
Myslim, ze to z mojho prispevku vyplynulo. Uviedol som to ako priklad
ako si mozno poradit. Ten ferit je myslim potrebny na zamedzenie
prenikania rusenia a tuto ulohu aj radovo vyssia indukcnost splni :-)

miro

--- JD <jirkonf@seznam.cz> wrote:

> Myslim ze drat s perlickou bude mit indukcnost radove <<<<< nez
> 100uH,
> vzdyt 100uH uz je indukcnost pouzitelna treba v menici s MC34063...
>
> JDrozd
>
>         Miroslav Sinko pí¹e v Pá 16. 03. 2007 v 14:30 +0100:

TV dinner still cooling?
Check out "Tonight's Picks" on Yahoo! TV.
http://tv.yahoo.com/