Tak tohle je docela slusnej robobrouk - jazykove okienko

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Březen 18 16:04:24 CET 2007

> no v tomto pripade si musi dat clovek pozor na interpunkcne znamienka :-)
> Dalsim prikladom takej vety je "Oslobodit nie zastrelit". Ciarku a
> vykricniky si dajte kde sa vam hodi :-)
> b.

Ja som vymyslel jedno krajsie slovne spojenie, tam to s pocutia a bez
znalosti kontextu, ci spolocenskej situacie nenapises vobec. Slovne spojenie
suvisi s damou ci damami po tridsiatke...

Ale aby sme nezostali len pri nam zrozumitelnej reci, skuste si niekedy
vsimnut ako rozne sa da napisat krasne nemecke slovicko "herunterladen" a co
vsetko moze sposobit vhodny pravopis.

Ozaj nemozete mi prosim niekto pozriet v slovniku, co znamena slovicko
"belaufen"... Podla vyznamu v slovenskom slovniku  mi to totiz v danom
kontexe nejako nesedi.

A.

Vieš, čo Ťa dnes čaká? Pozri si horoskop!
http://horoskop.zoznam.sk