Fotodioda Hamamatsu v exterieru

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Březen 18 13:53:26 CET 2007

Zdravim,

v ramci rozsirovani meteomereni a take na zaklade zdejsiho nakupu vyse
uvedenych diod resim jeden problem. Jak ochranit diodu pred pusobenim
prostredi - mam na mysli hlavne prach a ruzne necistoty co ve vzduchy
letaji.

Dioda ma zaskleno borosilikatovym sklem a nerad bych pred to dal neco
cimz bych pohrbil draze placene parametry. Na druhou stranu se mi ji
nechce vystrcit jen tak protoze vim co tece z oken kdyz se myjou (a to
bydlime v podstate na kraji prirodni rezervace).

Cidlo vlhkomeru jsem umistil za paropropustnou membranu a jak jsem se
dival tak za ty skoro 2.5 roku je ciste, ale jak to vyresit tady nevim.

RadekCX