OT: pomoc s mailserverem

Milan Cizek cizek.milan@seznam.cz
Neděle Březen 18 00:39:48 CET 2007

Ahoj,
mam nyni casovy problem (zkousky), nicmene potrebuji do zamestnani dodelat
reseni mailserveru - zakladni konfiguraci, ve ktere se pak jen zorientuji a
prenesu s mirnymi upravami na jiny stroj.

OS: FreeBSD,
postfix+courier-imap (pop3/imap)+spamassassin+postfixadmin+maildrop.
Postfix+postfixadmin je uz funkcni, ostatni je nainstalovane, ale napr. u
pop3/imap mi nefunguje autentifikace do schranek a nevim proc. Je treba
zakomponovat antispam, pripadne jeste antivir (clamav). Odmena je
samozrejmosti podle domluvy. Prioritni je pro mne rozchozeni pop3, pripadne
emailu a antispamu. Umoznim vzdaleny pristup na zkusebni server, specha.

Milan
ICQ: 59826637