Konec Re: Delphi

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Březen 17 10:58:01 CET 2007

Zdravim,
Ono je uplne jedno, jaky jazyk si zvolite, pokud se jej naucite dobre,
tak v nem udelate vsechno co v Delphi. pokud si navic vyberete nejaky
prekladac typu gcc a pak se postupne propracujete k dalsim vecem, tak
toho pravdepodobne naprogramujete mnohem vice nez v Delphi, protoze
Delphi se nikdy poradne nenaucite (vetsina lidi skonci u toho ze i umi
naklikat neco v klikatoru a nikdy nepochopi podstatu). Takze ja bych
poradil naucit se jazyk a ne vyvojove prostredi. A klidne bych se
nebal ani C/C++. Zpocatku to bude sice tezi, ale myslim, ze vysledek
za to stoji.

Honza K