Konec Re: Delphi

Sobota Březen 17 09:14:23 CET 2007

Hezké ránko,

    ta registrační procedura mně na tolik otrávila a odradila,  že jsem
opustila myšlenku učit se Delphi a něco v nich psát.

    Chtěla jsem zaregistrovat Delphi 7 Personal co jsem stáhla ze
Slunečnice, dokonce jsem pak stáhla z Borlandu i jejich REG soubor a
dala jej na správné místo. Jenže to pořád chce při instalaci čísla. Tak
ať si je nechají, podívám se po něčem jiném.

    Dostala jsem typ na MS Visual Basic a tak to zkusím s ním. Stejně
jsem ještě z Atárka zvyklá na Basic ;-)

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186