Delphi

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Sobota Březen 17 07:19:54 CET 2007

DD,
z Vaseho dotazu neplyne, jestli chcete Borland Delphi 7 (BD7) koupit,
nebo pouze zaregistrovat. Problem s BD7 je totiz v tom, ze nove verze uz
Borland dlouho neprodava. Ziskat se tudiz daji pouze Borland Developer
Studio 2006 (BDS 2006). problem tohoto software je v tom, ze se jedna
jiz o komplexni nastroj, ktery obsahuje temer vse - jenomze vice nekdy
neznemena lepe, tudiz je to pro beznou praci nepouzitelna verze.
V praci jsem ted resili nakup novych Delphi a z puvodnich BD5 jsme
upgradovali na prave verzi BDS 2006. Muzu Vam osobne rict, ze je to
hruza a bes. Na beznou praci nepouzitelny nastroj. Dotazovanim na
Borlandu, ze bychom chteli pouzivat BD7(posledni dobrou verzi), jsme
obdrzeli odpoved, ze je to mozne (bylo nutne prave zakoupit licenci na
BDS 2006) a pote nainstalovat BD7. Uz nam vsak nedokazali rict, kde si
mame sehnat CD + reg. klic. Vyresili jsme to stazenim ilegalni verze s
generatorem klicu...
Nevim, jestli je tento zpusob legalni, ci ne, nicmene kdo zkousel BDS
2006, ten mne jiste da zapravdu, ze BD7 je mnohem pouzitelnejsi...
(Pro doplneni - v BD7 v nasi firme delame vetsinou konfiguracni utility
a servisni nastroje pro nami dodavany HW).
Co se LAZARUSu tyce, tak s nim mam take zkusenost - jedna se o
opensource projekt vychazejici z FREE PASCALU - coz je svobodna
implementace komercniho Turbo Pascalu od Borlandu. Je to docela uzitecny
nastroj, problem je, ze porad jeste neni dokoncena implementace xsech
funkci, ktere jsou v Delphi, bezne k pouziti. Nicmene je to jiz
dostatecne pouzitelne pro vetsinu aplikaci.
Ok, doufam ze je to vse, co jste potrebovala vedet. Preji pekny den.

Tyca