Amiga - bylo udrzi se data v RAM po vypnuti PC?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Březen 16 20:56:22 CET 2007

Ja som myslel, ze najlepsia Amiga je pes...

Tak ted to bude na flame a pokud pominu, tedy vzhledem k memu veku, ty
pejsky co mne jiz opustili, tak v soucasne dobe je to jezevcik Betynka.

Uz je to psi babka, ale velmi vitalni a kdysi jsem ji udelal stranku na
atlasu, kde mela moc peknou fotku a jak rikal muj znamy, tak zarila jak
"nove boty". Tehdy jsem dal do tittle "jsem krásna, mladá, zrzavá".
Navstevnost na to, ze se tehdy za pristup na net platilo 6500 za rok, byla
slusna. Ale byla to legrace.

Omlouvam se, je patek :-)))

Jindra Polivka