Jak vyzkouset rozhrani pocitace?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Březen 16 19:26:14 CET 2007

> Ja bych tu chybu neviděl v tom VIA řadiči,
> ale v nedodržení normy PCI 2.0 na te desce.
> Myslim že u řadiče to možná i bylo napsané
> v manuálu.
> Proto take řadič jel v novem PC.
> Mám jednodušší dotaz:
> Jak zjistím aktuální rychlost zařízení na USB ?
> Nedávno jsem připojil HDD přes redukci a prodlužku
> a obnovoval data a jelo to extremně pomalu .

Zdravim,
  nu treba v Linuxu, pokud jde o Mass Storage, obycejnym prikazem hdparm.
  Treba mp3 player Xtreme na USB2.0 udela tohle:

# hdparm -tT /dev/sdd1

/dev/sdd1:
Timing cached reads:   3972 MB in  2.00 seconds = 1987.33 MB/sec
Timing buffered disk reads:   26 MB in  3.19 seconds =   8.14 MB/sec

  Smerodatna je druha hodnota, tj. 8.14 MB/sec. Rychlost je omezena
tim prehravacem, jina zarizeni jedou lepe.

                 S pozdravem Pavel Troller