Jak vyzkouset rozhrani pocitace?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Březen 16 14:13:36 CET 2007

Tak to je takmer jasne, KT133A urcite este nema korektne USB radice. S
ovladacmi sa mozte pohrat, ale velku nadej tomu nedavam. Ja som sa na
tych 2 doskach hral vela, nastahoval som ovladacov pre chipset, aj
vselijakych zaplat na USB, ale vysledok bol vzdy rovnaky... Ak na tom
PC potrebujete USB porty, tak kupte USB PCI kartu. Predvcerom kupoval
kolega nejaku 5-portovu (4 porty von, 1 smerom do skrinky) za 460Sk. S
chipom NEC. Dala sa kupit aj lacnejsia cca o 100-vku, ale s VIA chipom,
tak som ho odhovoril :-)

miro

Food fight? Enjoy some healthy debate
in the Yahoo! Answers Food & Drink Q&A.