Jak vyzkouset rozhrani pocitace?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Březen 16 13:51:09 CET 2007

Potom zalezi na chipsete. Mam vyskusane, ale da sa to aj najst kdesi na
nete, ze VIA mala nap*d USB v chipsetoch az po KT333. Potom je to uz
OK.

Mal som dosku s VIA ApolloPro (SLOT1), integrovane USB1.1 v ktorom
neslo takmer nic.
Potom som mal v rukach dosku s KT266A, myslim, ze tiez USB 1.1. V nej
vacsina veci chodi, ale napr. WEB kamera po case (do minuty) sposobi
zamrznutie PC.
Na oboch bola riesenim PCI USB 2.0 karta (NEC chipset). Tie iste
zariadenia potom chodili na 100%.

Teraz mam spominanu dosku s KT333, uz USB2.0. Na nej nemam ziaden
problem.

Chipsety od intelu problem nemali.

V tej dobe mali VIA chipy problemy aj na PCI USB kartach. Teraz neviem
ako su na tom, ale stale doporucujem kupovat len NEC alebo OPTI. Vtedy
bola kdesi stranka s vysledkami testov kompatibility. NEC a OPTI mali
fajky vo vsetkych testoch, VIA tak na polovicu.

miro

PS: toto samozrejme nevysvetluje preco na jednej doske su predne porty
OK a zadne nie...

--- Slavomir Tomascik <hw_tomascik@credit.t-com.sk> wrote:

> Ano, aj tento scenar je v krajnom pripade mozny. Ale, v pripade o
> ktorom viem, ta doska nema USB 2.0.
>
> Slavo T.

> predne

Be a PS3 game guru.
Get your game face on with the latest PS3 news and previews at Yahoo! Games.
http://videogames.yahoo.com/platform?platform=120121