Jak vyzkouset rozhrani pocitace?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Březen 16 13:43:15 CET 2007

No, tak to pořád můžou být dva různé řadiče, jeden součástí chipsetu a
druhý v dalším broukovi. V manuálu od mainboardu možná bude nějaké
blokové schéma, kde by to bylo vidět, případně v datasheetu od
chipsetu se dá vyčíst kolik portů má přímo v sobě.

Taky ve správci zařízení (pod Windows, v Linuxu nevim, ale bude tam
něco podobnýho), když si vyberete "zobrazit podle připojení", uvidíte
ty USB řadiče.

P.K.