Re: tiskárna a hlavy

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Březen 16 13:22:17 CET 2007

Nevim jak u HP, ale treba u Canonu se jeste odtrhuje folie, ktera pak umozni
podtlak, nebo k cemu to slouzi.
Tak jestli jsi na neco nezapomnela. HP jsem si naposledy koupil pred cca 2
roky. Byvaly modely se kterymi jsem kdysi byl spokojeny. Na barvu jsem mel
vzdy neco takoveho a na cernou laserovku. Bohuzel ta posledni HP se ani
nerozjela a po 30 dnech mi vratili penize. Od te doby Canon a jsem
spokojeny, tiskne i na placky, nezasycha... jen ty naplne by mohly byt
vetsi. A kdyz chci tisknout cerne, tak to te tiskarne musim rict, jinak
pozira zrejme i nektere jine barvy. Nic asi neni dokonale.
J. Polivka

Hezký den,

    omlouvám se za OTčko, ale možná mi někdo ze zdejších PC guru dovede
poradit.

    Mám tiskárnu HP PhotoSmart 7260 a právě jsem ji doplnila hlavičky.
Jenže ovladače to neakceptují a furt remcají že je málo barvy. Dá se jim
nějak říci že už je inkoustu zase dost ? A nebo ať to nekontroluje, ty
hlášky mně už lezou na nervy ...

    Budu moc ráda za postrčení správným směrem :-) Prošla jsem snad
všechno co se dá v ovladačích projít a nic.

Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186