Stale problemy s ADE7756

adam@studio81.cz adam@studio81.cz
Pátek Březen 16 09:36:17 CET 2007

No videl bych to spis na to PC, i kdyz kdyz sem sledoval ty registry pres
MCU tak se v nich taky neco akumulovalo takze je mozne ze to de i z
napajeni. Blokovaci kondenzatory sem daval co nejblize to de k ADEcku, ale
mozna dela problem i to ze mam SMD verzi ADEcka umisteny v prechodce a
nasledne pichly do nepajiveho pole.
aDAm

Ano, vce co se dela v tom SW je pouze pro potreby toho sw.
Pokud jde o sum, tak jsou v zasade dve moznosti
a) napajeni , zkuste co nejblíže k jednotlivym napájecím vstupum dat
blokovaci C
b) z PC, pokud to mate pripojene jen pres hradla bez oddelovacích optoclenu,
muze byt ruseni z PC

Uf no jeste sem laboroval s tim analog softem a pokud sem to teda dobre
pochopil tak ta kalibrace co je v tom softu slouzi pouze pro vypocet
hodnot v tomto softu, na vlastni funkci ADEcka to vliv nema, je to tak?
Dale sem vyzkousel sledovani vystupu CF a koncene mi LEDka pripojena na
tento vystup zacala blikat
Sledovani teploty taky zacalo fungovat, teda aspon soft ukazuje -23celsia
Jen stale nevim proc se mi na vstupy dostava nejaky sum :(
aDAm