Problem PicProg+ICSP+16f818

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Pátek Březen 16 07:54:41 CET 2007

Milan Horák napsal(a):

> To jste mne tedy vůbec nepotěšil.

:-))) Mam tenhle programator a uz jsem tady tenhle problem na foru
resil. Zkuste si stahnout SW WinPic800 a uvidite.

Loni v lete jsem mel odevzdavat nejaky HW s PIC16F873 a prisly mi Ackove
verze tech svabu. Samozrejme jsem si ani neskrtl. Zkousel jsme ruzne SW
a fungoval bez problemu az ten WinPic800. Stalo me to dva dni nervu,
protoze termin se blizil.

Navic je asi tak 10x rychlejsi nez ICprog i na sunce s P100 a 32MB RAM.

Bohuzel mi ted ta domena nejde, ale minuly tyden jsem se tam pripojoval
zda neni nejaka aktualizace.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info