Ladička na gitaru

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Čtvrtek Březen 15 20:26:25 CET 2007

Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Hmmm...  ono to totiž není vůbec jednoduché, z té spleti vybrat základní
> kmitočet který je někdy výrazný, jindy převažují více či méně ujeté
> harmonické.

Mate pravdu, jedina pro me rozumna ladicka je komorni acko a naladit
poslechem - pokud si chce nekdo hrat tak si muze udelat prepinani
ruznych kmitoctu.

Mam kytaru celkem kvalitni od Furcha a uz v dobe kdy stala to bylo
docela dost penez a cekalo se na ni a i tam neni polozeni prazcu uplne
idealni - stejne pokud clovek vi jak na to tak naladi v mezich moznosti
i strep tak aby hral jakztakz. Dulezite je se odpichnout od jednoho tonu
(aby mus truny neplandaly a nebo aby je netrhal) a pak si clovek stejne
musi naladit kytaru treba podle oktav v akordech tak aby to bylo co
nejoptimalnejsi.

Mam tu doma nekde digitalni ladicku, kterou jsem dostal jako dar a
zapnul jsem ji jen parkrat a to abych si naladil prave acko kdyz jsem
nekam kytaru stehoval a ujela vlivem prostredi.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info