Stale problemy s ADE7756

adam@studio81.cz adam@studio81.cz
Čtvrtek Březen 15 19:26:38 CET 2007

Uf no jeste sem laboroval s tim analog softem a pokud sem to teda dobre
pochopil tak ta kalibrace co je v tom softu slouzi pouze pro vypocet
hodnot v tomto softu, na vlastni funkci ADEcka to vliv nema, je to tak?
Dale sem vyzkousel sledovani vystupu CF a koncene mi LEDka pripojena na
tento vystup zacala blikat
Sledovani teploty taky zacalo fungovat, teda aspon soft ukazuje -23celsia
Jen stale nevim proc se mi na vstupy dostava nejaky sum :(
aDAm