Problem PicProg+ICSP+16f818

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Čtvrtek Březen 15 16:50:01 CET 2007

Nevim jak konkretne tento, musel by jste se podivat do datasheetu, ale
novejsi PICi potrebovali narozdil od starsich zapnout nejprve Vpp a az pote
napajeni.

ZN

----- Original Message -----
From: "Milan Horák" <stranger@tiscali.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 15, 2007 4:06 PM
Subject: Problem PicProg+ICSP+16f818

Zdravím,

mám takový problém s výše uvedenou kombinací a mám čím dál větší
podezření, že jě něco špatně, popř. že jsem si ten PIC asi zastřelil.

Mám programátor od p. Bezstarosti (picprog7405) a pokouším se přes ICSP
(5cm kablík) naprogramovat pic16f818 v destičce postavené podle
http://robotika.cz/wiki/RobotBotis.

Jde to vůbec?

Zkoušel jsem to jak z Linuxu (piklab a pikdev) i z ICProgu (win98 a
win2000pro).

Prostě nic.

Jediné, čeho jsem dosáhl je, že když manuálně ze SW ovládám Vdd, tak se
mi rozsvěcuje na programátoru červená LED.

Prosím o jakoukoli radu a pokud mám být bit tak prosím jen ne do hlavy :-(

Díky Milan