wobbler -> nyni DDS chip

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Čtvrtek Březen 15 15:39:50 CET 2007

Ano, o 330% vetsi sirku pasma, ale to uz jaksi neni jen tak. Ono je preci
jen jednodussi vyrobit desticku pro 200MHz nez pro 500 a vice. A 1000Kc za
obvod bych samozrejme dal, ovsem kdyz se podivam na tu nizkou
pravdepodobnost, ze mi to bude fungovat a ze to neshori, radeji bych to
jednodussi.

A tydny prace s rozchozeni DDS obvodu ? Muzete to nejak upresnit ? V
datasheetu je pekne popsana komunikace a nejaky examply se taky najdou a v
podstate se jedna pouze o to, ze PC zada pristroji rozsah frekvence a PIC
(nebo jiny procesor) ji zacne v urcenem taktu a urcenem kroku krokovat a
zaroven posilat zpet do PC zmerene hodnoty na vstupu wobbleru.
Ja to vidim tak na par dnu lehci programatorske prace :-)

ZN

----- Original Message -----
From: "Daniel VALUCH" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 15, 2007 3:17 PM
Subject: Re: wobbler -> nyni DDS chip

> no ked je pre vas 1000 korun vela to sa bude tazko argumentovat :-) za
tych 300 korun dostanete pasmo sirsie o 33% za 1000 korun o 330% necham na
ktoru variantu si zvolite :-)
> U toho plosaku som nemyslel rozlisenie, v pocitaci si nakreslite viacmenej
hocico. Skor som myslel ze by bolo dobre keby ten plosak fungoval :-)
> Kedze viem kolko prace bolo s tou "obycajnou" ddskou ktoru sme publikovali
chcel som vam to ulahcit. Konstrukcia je modularna a lahko sa da rozsirit.
Nakoniec dosku pre 9858 som daval robit spolu s tou pre 9854. Uz dva roky
lezi v sufliku neosadena. Nebol k tomu software.
> Podla toho co hovorite mam ale dojem ze nemate predstavu kolko softverovej
prace na tom je. On tam sice je "len" jeden jednocipak pripojeny k PC
seriovou linkou, ale ak z toho chcete dostat to co pozadujete su to tyzdne
programovania. Na vasom mieste by som sa preto skor zameral na softwarovu
stranku, zelezo uz viacmenej mate.
> b.

Takze