udrzi se data v RAM po vypnuti PC?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Březen 14 22:09:58 CET 2007

No jestli vam je prodejce nechal v pozici ze umoznuji update biosu, tak je
to pekne blby prodejce. Pred flashovanim se propoji, flashne, rozpoji (i za
chodu PC). jumper zapina programovaci napeti.

Takove viry samozrejme jsou a jsou tady uz dost dlouho. Dokonce existuje
pidilinux, ktery se nahraje do flashky a nahrazuje bios - funguje bez nej a
hned startuje.

Neslysel jste asi proto, ze mainstreamova media, ktera nastesti nesleduji,
se zabyvaji hovadinami.

----- Original Message -----
From: "Zdeněk lada" <zdenek023ster@gmail.com>

To mi není moc jasné. Dnes mám možnost uppgradovat bios desky z windows nebo
z diskety. Znamená to že kterýkoli virus můžu přepsat bios a mít v
sobě obdobu nízkoúrovňového formátování? Jestli jsou na desce nějaké
jumpery proti flash biosu, tak je asi většina uživatelů nepoužívá.
Omluvte mě za laický dotaz, ale zajímalo by mě jestli takové viry jsou
a proč jsem o nich dosud neslyšel.

zdeněk