udrzi se data v RAM po vypnuti PC?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Březen 14 20:36:32 CET 2007

Udrží, a už tu na to byl thread, dokonce u statických dat dlouhodobě se
vyskytujících v paměti je tam lze po zapnutí s jistou mírou chybovosti
objevit.

Uvedomte si ale, jake pochody se deji po zapnuti pocitace a jak probiha
spousteni programu a jejich ukladani a prace s RAM. To co vam tvrdil o
virech je hovadina.

Clanek napajejich hgodiny s napajenim systemove RAM nema nic spolecneho,
napaji opravdu jen hodiny.

JL.

----- Original Message -----
From: "Jan Peterka" <peterka256@seznam.cz>

Je neco pravdy na subj.?
Tvrdil mi clovek, ktery se prodejem (stavbou) PC udajne zivi,
ze pri odstranovani nekterych viru z pocitace musim fyzicky vytahnout
RAM ze slotu. Udajne knoflikovy clanek napajejici hodiny a spol.
je schopen nejaka data (virus) v RAM (prip. nekde jinde)  udrzet
blize nespecifikovanou dobu.
Jevi se mi to jako pekna blbost, nicmene dotycny to tvrdil tak vehementne,
a pokud jsem ho nepresvedcil ze jsem to opravdu udelal, odmital se mnou
dal na toto tema komunikovat.
Doma jsem hledal nejake datasheety k pametem pouzitym v techto modulech,
abych mu to vyvratil, ale asi spatne...